Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan rendeljek?
A WebAdmin menüre rámész, és kiválasztod a regisztráciot. Regisztrálás után feltöltöd az egyenleged és máris rendelsz!


Hogyan érem el a segitséget?
Felveszed a kapcsolatot valamelyik munkatársunkal a Kapcsolat-ok menüpontban és bármelyik munkatársunk tud segiteni!


Mitörténik ha lejár a szolgáltatás?
Ha lejárt a szolgáltatásod, akkor az ujabb befizetésre van lehetöséged amenyiben ezt nem teszed meg a szervered törlödik!


Ha valami nem jó, vagy valamit nemtudok megoldani?
Ilyen esetben írsz nekünk mi pedig azonnal segitünk illetve a hibát azonnal kijavitjuk!

Mi a postai befizetés pontos menete?

A rózsaszín csekk megfelelő kitöltése után feladni az alábbi címre: 8100 Várpalota, Rákoczi 14 utca illetve a közlemény rovatba kötelező feltüntetni a webadminisztrációs felhasználónevét továbbá a rendszer által generált azonosítót (ID).